Saturday, March 24, 2012

10 Artis Wanita Yang Aku Minat

hai, salam, kali ni aku nk post pasal sepuluh(10) artis wanita yg aku minat dan aku rasa cun ;) x ikot kronologi pon. jom tengok ;)

Lisa Surihani - dia ni cun gle, dh lm dh aku ushar dia, tp x dapat, yusri lg laju :D ,ok prasan T.T , then dia ni pandai, dia graduated in law kat United Kingdom, pandai sgt2 kan ?

Juliana Evans - dia ni cun, aku suka tgk mata dia,hehe
Diana Danielle - dlu aku igt dia dgn Juliana org yg sama :D
Diana Amir - dlu dia cun, smenjak dh insaf ni, b'tambah cun melecun ;) ,thumbs up!
Miera Liyana - dia ni cun+seksi *bhgn belakang tu nmpk badan dia, huhu..bukan ciri2 bini aku ni, hoho

Maya Karin - aku suka tgk mata dia, n aku suka cara dia ckp
Heliza Helmi - dia ni cun kt mata,huhu..dia ni jugak org bisnes yg b'jaya, muda2 dh ada kompeni sndiri, kagum2

Tiz Zaqyah - aku suka tgk muka dia,betol, sumpah suka tgk. astagar astagar,hehe

Natasha Hudson - tetap cun w'pn x brpa muda, hehe

Dato' Siti Nurhaliza - dia ni x la cun sgt, boleh la. tp aku kagum dgn dia, sbb dia blaja smpai SPM je kot klau x silap, tp tgk la skrg, kaya raya..sgt kagum. thumbs up!

No comments:

Post a Comment