Monday, March 12, 2012

Jari Meletop

haha, over je tajuk tu, padahal aku nk share tabiat aku time aku takde kerja atau aku rasa dlm dunia ni dh takde bnda menarik yg harus aku buat, ialah.......... aku suka letop-letop kan jari :D ,aku rs mcm hilang bebanan yg tersarang dlm hotak aku. sekali meletop, sekali gus kluar satu beban :D ,simple kan cara aku handle beban? ,awkward ? tak kot. tp aku rs korg pon ade yg suka letop-letop kan jari,kan? :P ,tp mgkn ade yg suka2 je letop-letop kan sbb mgkn rs mcm main mercun time bulan puasa tu :D ,ok aku tau tak penting lgsg,huhu. tp ade kaitan x letupan tu ngan lagu firework-katy perry ni? :D ,layan la jap lagu dia ;)




ok pon xde kaitan :D ,bwh ni hah yg aku nk bgtau, yg td tu sj je membebel :D





Bunyi yang dikeluarkan apabila kita mematahkan-matahkan sendi tangan, jari atau kaki adalah disebabkan oleh letupan buih dalam sendi tu. 



ok aku tau semua rs mcm err, bnda ni pn nk bgtau ke? kan?huhu... tp aku sj nk assume yg korg sume x tau, *tp aku rs ade je tu yg xtau sbnrnya bunyi ape tu :P ,k chow k salam ;) 

No comments:

Post a Comment